در مراسمی و با حضور مسئولین استانی 10 دستگاه یخچال به بازنشستگان،مستمری بگیران و سیل زدگانی که در سیل اخیر شهرستان سیمرغ دچار آسیب مالی شده بودند اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،با حضور کامران اصغری،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران و نصراله دریابیگی،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و  در مراسمی  10 دستگاه یخچال  به بازنشستگان،مستمری بگیران و سیل زدگانی که در  سیل اخیر شهرستان سیمرغ دچار آسیب مالی شده بودند اهدا گردید.

در این مراسم که امام جمعه و فرماندار شهرستان سیمرغ،اعضای هیات اجرایی خانه کارگر و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران نیز حضور داشتند،نصراله دریابیگی  با تاکید بر نقش کارگران و بازنشستگان در توسعه کشور پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت : حل مشکل کارگران و بازنشستگان در سایه وحدت ، همدلی و همزبانی شکل می گیرد.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کانون های بازنشستگان به دنبال باز کردن گره مشکلات مردم هستند، تصریح کرد : بازنشستگان دنیایی از مشکلات درمانی ، معیشتی و رفاهی دارند.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران افزود : فکر کردن به مسائل شخصی و منفعت طلبی در بین اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ممنوع است.

دریابیگی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات و اجرای عدالت اجتماعی در بین کارگران باید انجام شود ، افزود : بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران زبان گفتن ندارند و ما باید مطالبات آنها را پیگیری کنیم.

لازم به ذکر است یخچال های اهدایی با هماهنگی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور و با نظارت معاونت روابط کار وزارت تعاون،مار و رفاه اجتماعی انجام گرفت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.