مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران چشم امید دولت هستند گفت : کارگران در همه ی صحنه ها برای نظام خالصانه تلاش کرده اند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در مراسم روز کارگر و سی امین جشنواره امتنان از کارگران و نخبگان جامعه کار و تولید با بیان اینکه امسال، سال متفاوتی در برگزاری جشن کارگری بود، گفت : به جهت اهمیت موضوع رونق تولید،امسال از کشاورزان و باغداران که به عنوان کارگر در مزارع خود زحمت می کشند نیز تقدیر شد.

اصغری با بیان اینکه کارگران چشم امید دولت هستند گفت : کارگران در همه ی صحنه ها برای نظام خالصانه تلاش کرده اند‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه علی رغم تنگدستی و حداقل دستمزد کارگران، درسیل اخیر از بازنشستگان به ازای هرنفر ده هزارتومان کسر شد.

وی افزود : براین اساس مبلغ هشت میلیارد تومان از طرف بازنستگان به سیل زدگان کمک شد.

کامران اصغری درخصوص تعامل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با دیگر تشکیلات، بیان کرد : سعی کردیم انچه را که در خور تلاش های کارگران است را اجرا کنیم.

وی با اشاره به تشویق نیروهای کارگری و مولد استان مازندران برای ترویج فرهنگ کار گفت : امسال برای اولین بار المپیاد کارگری با حضور بیست و هشت استان برگزار شد.

وی ادامه داد : برگزاری هرساله جشنواره قرآنی ویژه جامعه کار و تولید و کسب رتبه های استانی از دیگر برنامه ها بوده است.

اصغری با اشاره به برگزاری یادواره نهصد و هشتاد شهید کارگری استان مازندران برای اولین بار در کشور گفت : همچنین، بررسی شصت و هشت هزار تقاضای مشاغل سخت و زیان آور در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای مدل خود بازرسی در کارگاه ها خبر داد و اظهار کرد : کارگران نقش زیادی در تولید دارند و ما به عنوان متولی سعی کردیم انچه را که شایسته کارگران است را برای حمایت از آنان دریغ نکنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.