معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بهشهر گفت: توسعه مطلوب، نیازمند توجه به زیر ساختهای فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، اسحاقعلی کشاورز معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بهشهر در این جلسه افزود: برای توسعه مطلوب، نیازمند توجه به زیر ساختهای فرهنگی هستیم و باید همه مدیران و کارکنان ادارات و نهادها  در این بخش،کمک کار باشند.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه مطلوب، باید مفاهیم مرتبط با آن شناسایی و  تعریف شوند و شناخت قابلیتها و مزیتهای نسبی شهرستان و ایجاد زمینه های لازم برای تشویق و توسعه سرمایه گذاریهای مردمی در امور اقتصادی ،تولیدی، اجتماعی در دستور کار باشد.

این مسئول یادآور شد: بررسی وضعیت اشتغال در سطح شهرستان و پیش بینی روشهای تشویقی برای سرمایه گذاری در امور اشتغال زا از مواردی است که باید مورد توجه جدی باشد.

کشاورز افزود: در اولین گام به کمک ادارات و دستگاههای اجرایی به دنبال شناسایی نخبگان و صاحب نظران در تمامی حوزه ها هستیم و به دنبال آن کارگروههای تخصصی را تشکیل خواهیم داد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با کمک تمامی ظرفیت ها، در بحث توسعه به نتایج مطلوب و قابل قبولی در شهرستان بهشهر دست یابیم.

جلسه ستاد توسعه شهرستان بهشهر به ریاست اسحاقعلی کشاورز معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بهشهر و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد و تاکید بر برنامه ریزی مناسب برای توسعه از مهمترین اولویت ها در این جلسه بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.