از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 65 فقره سرقت در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار"سیدمحمود میرفیضی" با اعلام این خبر ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه های توزیع در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند .

سردارمیرفیضی، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

این مقام انتظامی، اذعان داشت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق و مخابرات، 23 فقره کارت بانکی، چندین فقره چک بانکی، ابزار و تجهیزات فنی و الکتریکی سرقتی کشف شد .

وی با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 65 فقره سرقت در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

میرفیضی، با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه ،تاکید کرد: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار در کاهش آسیب های اجتماعی با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت ، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم ، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر حفظ هوشیاری، استفاده از دزدگیر، ابزارهای الکترونیکی و دوربین های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، از مردم خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت های پلیس اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.