فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از تولیدکنندگان داخلی به عنوان رزمندگان اقتصادی یاد کرد و گفت: مشارکت در حوزه امنیت و تولید برای راحتی مردم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به مناسبت هفته کارگر و به منظور گسترش تعاملات؛ سردار رحیم جهانبخش به اتفاق هیئت همراه با هیئت مدیره و کارگران شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان دیدار و گفت و گو کردند .

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در این دیدار به شعار سال و ضرورت رونق تولید اشاره کرد و گفت: تعامل، وحدت، هم پوشانی و همکاری بین سازمان ها موجب شکست دشمن در جنگ اقتصادی می شود .

این مقام مسئول از خدمت کنندگان در حوزه تولید کشور به عنوان رزمندگان اقتصادی یاد کرد و گفت: مشارکت در حوزه امنیت و تولید برای راحتی مردم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: تولید به اشتغال منجر می شود و اشتغالزایی در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود که این در زمینه ارتقاء احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد .

در ادامه اعضای هیئت مدیره و کارگران شهرک صنعتی روی زنجان با تقدیر از تعاملات و همکای های صورت گرفته پلیس در خصوص تامین نظم و امنیت مراسمات استان زنجان بر گسترش تعاملات و همکاری ها تاکید کردند .

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از سالن آماده سازی خاک، محلول سازی  الکترولیز، ریخته گری و اتاق برق و کارگران این قسمت ها دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.