مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از الکترونیکی شدن و حذف قبوض کاغذی برق از اول مردادماه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا غفاری بیان داشت؛ حذف قبوض کاغذی برق یکی از سیاست های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر به منظور جلوگیری از هزینه های هنگفت و هدر رفت وقت و همراهی با محیط زیست می باشد.

وی عنوان کرد؛ در پاسداری از حفظ حقوق شهروندی و حفظ محیط زیست و صرفه جویی برای شرکت  قبض کاغذی برق مشترکین از اول مردادماه حذف و از آن پس صورتحساب برق به صورت الکترونیکی از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بابیان اینکه این شرکت دارای  1.390.000  مشترک می باشد، گفت:برای چاپ و توزیع صورتحساب برق هزینه های هنگفتی صورت می پذیرد که با این اقدام صرفه جویی قابل توجه ای صورت گرفته و ازمحل این صرفه جویی صورتحساب های کاغذی در بهسازی شبکه های برق هزینه می گردد.

 غفاری افزود: با حذف کاغذی صورتحساب های برق  گام موثر ومهمی برای حفظ محیط زیست برداشته می شود و سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان داشت: از مشترکین عزیز تقاضا داریم به منظور صرفه جویی در هزینه ها با حذف صورتحساب های کاغذی و در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی با ارسال شناسه قبض برق خود به شماره 10009121 در الکترونیکی شدن قبوض برق مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در این شرکت همواره به سیستمی شدن و الکترونیکی شدن فعالیت ها تلاش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری از طریق؛ همراه بانک ، اینترنت بانک، دستگاه های خود پرداز ATM ، دستگاه های کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.