غلامعباس انجم شعاع عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک دهه مبارک فجر افزود: این طرح ها با اعتبار 123 میلیارد و 210 میلیون ریال اجرا شد.
وی تصریح کرد: این طرح ها شامل توسعه و اصلاح شبکه شهری وروستایی، کاهش تلفات شهری بخش اسماعیلی، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و تامین برق روستاهای جدید است.
مدیر امور برق جیرفت گفت: تأمین برق و انرژی یکی از نیازهای ضروری مردم است لذا در این زمینه تمام تلاش مجموعه برق ارائه خدمات مستمر، بروز و بموقع به مردم است.
انجم شعاع بر آموزش و فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق تاکید کرد، افزود: با فرهنگ سازی مصرف بهینه برق باید زمینه ساز صرفه جویی باشیم.
مدیر امور برق شهرستان جیرفت به طرح سرویس رایگان کولرهای گازی پنجره ای اشاره کرد و گفت: این اداره بمنظور صرفه جویی در مصرف برق، کولرهای گازی پنجره ای مردم را به صورت رایگان سرویس می کند.
وی افزود: متقاضیان با ارائه آخرین فیش برق منزل خود به اداره برق می توانند تا 2 عدد کولر گازی پنجره ای را به صورت کاملا رایگان سرویس کنند.
وی با بیان اینکه طرح سرویس رایگان کولرهای گازی از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز و تا 29 اسفندماه سال جاری ادامه دارد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی کارشناسان امور برق، در این طرح چهار هزار کولر سرویس می شود.
انجم شعاع تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این طرح، تاکنون یکهزار کولر گازی، رایگان سرویس شده است.
وی ادامه داد: طبق قرارداد امور برق جیرفت، تعداد 13 نمایندگی در این شهرستان خدمات سرویس رایگان کولرهای گازی پنجره ای را انجام می دهند.
مدیر امور برق جیرفت گفت: استفاده از کولرهای گازی پنجره ای موجب افزایش مصرف برق و تحمیل هزینه‌ های اضافی به مشترکان شده به همین دلیل وزارت نیرو درصدد طرح ‌های تشویقی برای کاهش مصرف این نوع کولرها است.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.