مدیر عامل شرکت توانیر گفت: در سال جاری، عبور از پیک مصرف برق در سال جاری است و مسئولان بخش‌های مختلف از جمله استانداری اعلام حمایت کرده اند و امیدواریم تابستان آینده را به شکل مناسب پشت سر گذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدحسن متولی زاده صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در 40سال گذشته جمعیت کشور 2.3 برابر شد ،اظهار کرد: عمده شاخص ‌های برق و تأسیسات نصب شده حدود 20 برابر نسبت به قبل از انقلاب  10 برابر رشد جمعیت شده است.

وی افزود: خوشبختانه در ایران پوشش برق رسانی 100درصد شده است و این مسئله وقتی ارزش پیدا می‌کند بدانیم در دنیا 1.5 میلیارد نفر هنوز از نعمت برق بی بهره هستند و این افتخاری است برای صنعت برق ایران که با توجه به توان فنی و مهندسی، صنعت برق را همگانی کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تلاش و همدلی در سیل اخیر به نمایش گذاشته شد و صنعت برق اولین بخشی بود که به رفع مشکلات سیل کمک کرد، گفت: توزیع برق مازندران در زمینه سیل موفق بوده است.

وی با تقدیر از خدمات قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: جایگزینی برای مدیرعامل بر اساس فراخوان صورت گرفت و نیروهای توانمندی اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت، رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران انتخاب شده است.

متولی زاده تصریح کرد: تمرکز برنامه‌های توانیر در سال جاری، عبور از پیک مصرف برق در سال جاری است و مسئولان بخش‌های مختلف از جمله استانداری اعلام حمایت کرده اند و امیدواریم تابستان آینده را به شکل مناسب پشت سر گذاریم.

وی افزود: کاهش تلفات و هوشمندسازی برای ارتقای خدمات صنعت برق مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از تلاش‌های قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران تقدیر و رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.