احمد حسین زادگان گفت:انقلاب ما انقلاب مستضعفین است ،همان گونه که جنگ تحمیلی را مدیریت کردند در جنگ اقتصادی کنونی نیز که دشمن برما تحمیل کرد می توانیم با تعامل بیشتر مشکلات را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در نشست صمیمی با کارگران و بازنشستگان مازندران که بعدازظهر امروز در استانداری برگزار شد اظهار کرد: افتخار می کنم پدرم کارگر بوده است.

وی با بیان اینکه کارگران از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند افزود: بخشی زیاد از کارمندان دولت نیز همچون بخش کارگری با مشکل مواجه هستند.

استاندار مازندران گفت: تلاش می کنیم وابستگی خودمان را از بیگانگان کم کرده و روی پای خودمان بایستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش کارگران در توسعه و پیشرفت جامعه، اما در عمل خیلی به این قشر توجه نشده است.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: همه ما باید نسبت به کشور و نظام متعهد باشیم، نظامی که برای دفاع از حقوق کارگران اجازه ایجاد تشکل می دهد؛ این یعنی در این ساختار کارگر می تواند از حقوق خود دفاع کند.

وی با یادآوری اینکه بارها گفتم که مدیرانی که نمی توانند برای مردم وقت بگذارند ،خودشان کارشان را رها کنند،افزود: این مردم به دلیل همراهی با نظام جمهوری اسلامی مستحق بی عدالتی نیستند .

حسین زادگان ادامه داد: اینکه مطرح می شود وفاق و همدلی در بین کارگر و کارفرما حاکم است ؛ جای بسی خوشحالی است اما با این وجود تلاش می کنیم تا مشکلی برای این دو قشر از جامعه بوجود نیاید.

وی به ظرفیت بانک رفاه کارگران اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر این بانک با کارگران شد.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد در سریع ترین زمان احصاء و پیگیری می شود.

استاندار مازندران ساماندهی کارگران فصلی را ضروری دانست و نقش شهرداری ها را در این امر مهم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همه باید برای ترقی و پیشرفت استان تلاش کنیم، افزود: مازندران را تنها مازندرانی ها می توانند بسازند.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفین است ،همان گونه که جنگ تحمیلی را مدیریت کردند در جنگ اقتصادی کنونی نیز که دشمن برما تحمیل کرد می توانیم با تعامل بیشتر مشکلات را حل کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.