در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از امامان جمعه، مسئولان استانی و شهرستانی در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند «حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد» به عنوان اولین امام جمعه این شهرستان معرفی شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: ائمه جمعه باید پیشگام و پیش‌رو باشند و به همه کسانی که در مسیر انقلاب حرکت کرده و در مسیر تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری‌اسلامی تلاش می‌کنند، حق پدری ادا کنند. 
حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: نسل جدید جامعه موجب عزت و اقتدار کشور بوده و در عرصه‌های مهم باعث پیشرفت و ترقی کشور هستند و باید نماز جمعه را مکانی برای پرورش این نوع جوانان انقلابی و مومن تبدیل کنیم و هدف ما حفظ و حراست از آن‌هاست.   وی با بیان اینکه نمازجمعه باید محل جذب جوانان باشد، گفت: آینده این کشور را باید به صاحبان اصلی آن‌ها یعنی جوانان بسپاریم که در این میان باید ائمه جمعه به همراه دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی نقش آفرینی کنند. 
وی اظهار کرد: کسانی که به نظام و ولایت اعتقاد دارند ولو اینکه اختلاف سلیقه و نظر داشته باشند باید از سوی امام جمعه مورد توجه قرار گیرند و امام جمعه باید با محبت و مودت بستر لازم برای اتحاد و یکپارچگی جامعه را فراهم آورد. 
گفتنی است، حجت‌الاسلام شکرنژاد متولد شهرستان هوراند در سال 1353 بوده و دارای مدرک دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و همچنین دارای سطح عالی دروس حوزوی در قم است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.