مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: رونق تولید پایه همه شعارهای سال و گامی برای مردمی کردن تولید و اقتصاد است.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری امروز شنبه در همایش تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری های استان مازندران افزود: شعار امسال به فرموده رهبری" رونق تولید" است و اگر در مردمی کردن تولید و اقتصاد تلاش شود بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می شود.

وی بیان داشت: کارگر و کارفرما دو بال برای تولید اقتصاد و رونق تولید هستند و باید با هم در این بخش تلاش کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه اگر کارگر تعصب ویژه به تولید داشته باشد؛ حرکت رو به جلو خواهیم داشت؛ گفت: مشکلات مقطعی اقتصادی با توسعه و رونق تولید برطرف می شود.

اصغری افزود: تسهیلات 4درصد و 6درصد اشتغال روستایی دولت در راستای رونق تولید و مردمی کردن تولید در مشاغل خانگی و خرد بود که در سال جاری هم اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده گفت: در سال 97تاکنون 504 میلیارد تومان تسهیلات روستایی، 750میلیارد تومان اشتغال فراگیر برای صنایع و کارگاه های تولیدی و 148میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید برای رونق تولید ارائه شد تا شاهد رونق اقتصاد باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه با تجلیل از مقام شامخ همه کارگران اظهار داشت:  کار پاکبانی کار سخت و ویژه ای است که باید ویژه دیده شود و به همین دلیل افراد شاغل در این کار زیر سی سال بازنشسته می شوند. 

اصغری گفت: اگر چه هفته کارگر هفته ای نمادین در تقویم است اما باید هر روز، روز کارگر و تجلیل از این قشر زحمتکش باشد و صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار جدی گرفته شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پاکبانان برتر و نمونه شهرداری های شهرستان های سراسر استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.