سید رحیم بخشی گفت: تاکنون 128 طرح سرمایه‌گذاری در مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت با ارائه 33 طرح، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید رحیم بخشی در جلسه ای که با هدف اعلام فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، عنوان کرد: تا عصر روز دوشنبه، ۱۲۸ طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تهیه شده است و تا چهارشنبه 8 اسفندماه در سامانه دفتر جذب قرار می‌گیرد.

 وی یادآور شد: حسب تاکیدات قبلی؛ روند تهیه سایر فرصت‌ها و ارسال فرصت‌های فوق برای ۲۲ فرمانداری و استفاده حداکثری از ظرفیت فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاری‌ها و تشکل‌ها با روحیه مطالبه‌گری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و ایجاد رقابت سالم با هدف اطلاع‌ رسانی دقیق‌تر در جلب و جذب سرمایه‌گذاری در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی استاندار مازندران در برنامه کاری جدی قرار دارد .

 سرپرست اداره‌کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران، خاطر نشان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری با رعایت سه اصل نیاز، اهلیت متقاضی و مکان‌ یابی و استقرار مورد حمایت جدی قرار دارد.

 وی بیان کرد: تاکنون 33 فرصت سرمایه‌گذاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، 34 طرح توسط جهاد کشاورزی، یک طرح از دفتر شهری، دو طرح از اداره‌کل راه و شهرسازی، 13 طرح در حوزه میراث فرهنگی، 13 طرح در حوزه صنایع دستی و گردشگری، 9 طرح از اداره‌ کل ورزش و جوانان، 13 طرح از اداره‌ کل فرودگاه‌ ها، دو طرح از اداره‌ کل شیلات، 13 طرح توسط شرکت آب منطقه‌ای و 8 طرح سرمایه‌گذاری از سوی شرکت توزیع برق مازندران اعلام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.