عباس بلانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای این تعداد طرح ها افزون بر هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه یا در نظر گرفته شده است.
به گفته وی این طرح ها در بخش های زیرساخت های شبکه برق، آب، گاز، میراث فرهنگی، کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری، راه و شهرسازی ، ورزش و صنعت در مناطق شهری و روستایی است که برای 200 نفر اشتغالزایی شده است.
فرماندار خور و بیابانک اظهارداشت : از این تعداد 13 طرح با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و برای 150 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
بلانیان ادامه داد: این طرحها در سه شهر خور، جندق و فرخی و روستاهای چاهملک، مصر، فرحزاد ، جعفرآباد، ابراهیم آباد، مهرجان، بیاضه، اردیب، ایراج، گرمه، هفتومان، عروسان گلستان، نهرود و گود اجرا شده است.
وی تصریح کرد : ساماندهی گلزار شهدا، گازرسانی شهر جندق، اجرای طرح های آبخیزداری، اقامتگاه های بومگردی، مرمت و بهسازی قنات، پرورش شتر مرغ و شتر، آبیاری کم فشار، اصلاح شبکه آبرسانی، روکش آسفالت معابر روستایی و جاده های اصلی و روستایی، برقرسانی، ساماندهی معابر روستایی، سالن ورزشی و طرح های صنعتی از مهمترین طرحهای قابل افتتاح و اجرا در این شهرستان است.
فرماندار خور و بیابانک ایجاد هم افزایی در دستگاه های اجرایی را یکی از راههای موفقیت مدیران در امور شهرستان و در این شرایط سخت اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: ضروری است، مدیران نهادها با ایجاد هم افزایی مشکلات مردم را در دستگاه مربوطه روان سازی کنند و سرعت بخشند.
بلانیان با بیان این که جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است، افزود: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود که درخت تنومند 40 ساله انقلاب به همین راحتی به شکوفایی نرسیده است.
خور و بیابانک با مساحتی بالغ بر 12هزار کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان در فاصله 420 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
/6026/9860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.