محمد علی نبی پور روز سه شنبه در نشست شورای فرعی راهبردی پدافند غیر عامل با بیان اینکه پدافند غیرعامل بیشتر بدنبال اجرای اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه است براهمیت آن تاکید کرد و گفت: اگر از گذشته در برخی مباحث زیربنایی و اساسی بویژه در حوزه آب با نگاه پدافندی به موضوع توجه می شد اکنون با مشکلات و بحران کمتری در این حوزه مواجه بودیم.
وی افزود: در دستگاه های اجرایی اقدامات عمرانی و اجرایی باید با رعایت اصول پدافند غیرعامل انجام گیرد و تمام پروژه های عمرانی و اقدامات زیربنایی از جمله اجرای شبکه های آب ، برق و گاز با پیوست پدافند غیرعامل عملیاتی گردد.
فرماندار کاشمر با اشاره به اقدامات عمرانی و اجرایی که از سوی دهیاریها در روستاها انجام می گیرد بر لزوم رعایت پدافند غیرعامل توسط دهیاریها و بخشداریها تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بویژه در نشستهای عمومی در این زمینه گفت: دستگاه های اجرایی باید از سیستم ها و ساختارهای موجود برای شناسایی کاستیها و رفع آنها در راستای اصول راهبردی پدافند غیرعامل ارزیابی داشته باشند.
معرفی رابط پدافند غیرعامل از سوی دستگاههای اجرایی، تشکیل کارگروههای مرتبط و برگزاری جلسات بصورت فصلی در این نشست تصویب شد و هریک از دستگاههای جرایی گزارشی از اجرای اصول پدافند غیرعامل در ادارات ارائه دادند.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.