مسئول هیات ورزشهای زورخانه ای شهرستان مه ولات روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت گود زورخانه فاتح خیبر شهر فیض آباد که 15سال پیش آغاز شده بود امسال به اتمام رسید و با تلاشهای دولت تدبیر و امید طی هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمد رضا فیض افزود: این گود زورخانه سه شب پس از افتتاح در خاموشی فرورفت و اینک از امکانات آب، برق و گاز بی بهره است.
وی اظهار داشت: سالنی که پیش از این ورزشکاران در آن تمرین می کردند اجاره ای بود که واگذار شد و اینک ورزشکاران هر شب در گود تازه افتتاح شده و در تاریکی ورزش می کنند.
وی گفت: مکانی برای این ورزش در شهرستان وجود ندارد و سالن تازه ساز شهر نیز با مشکلاتی همچون نبود آب و برق و بوی رنگ مواجه است و قطع سیستم تهویه ورزشکاران را آزرده خاطر نموده است.
حاج اصغر نوروز زاده ورزشکار پیشکسوت باستانی کار فیض آباد به خبرنگار ایرنا گفت: هر شب در تاریکی ورزش می کنیم لذا از مسئولین درخواست می کنم پیگیر نصب کنتور برق و دیگر امتیازات این سالن باشند.
یوسفیان دیگر باستانی کار این شهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سالن افتتاح شده باکیفیت و مطلوب است ولی نداشتن آب، برق و گاز فعالیت باستانی کاران را مختل نموده که انتظار می رود مسئولین پیگیر رفع مشکل باستانی کاران شوند.
سید مجید کمالی که مدت 2 ماه است مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان مه ولات را بر عهده گرفته به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیر امتیاز برق گود زورخانه شهر فیض آباد هستیم که امید است مشکل برق این سالن تا 2 هفته دیگر برطرف گردد و امتیازات آب و گاز نیز پس از جذب اعتبار اخذ خواهد شد.
گود زورخانه شهر فیض آباد با هزینه هفت میلیارد ریال به همت دولت تدبیر و امید طی هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.