دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: قراردادهای کارگری، مهمترین چالش جامعه کارگری و نوعی استثمار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع نمایندگان کارگران مازندران افزود: کارگران در بخش های مختلف جامعه و در دوران مختلف به دلیل برخی سیاست های اشتباه دچار جالش شدند و باید با اتحاد و وحدت برای رفع مشکلات اقدام شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، براساس تلاش و اعتصابات کارگری پیروز شد و در دوران مختلف انقلاب هم کارگران طلایه دار بودند و با تلاش جامعه کارگری و دغدغه های آنان در حزب جمهوری، خانه کارگر و قانون کار پدید آمد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه کارگران جامعه ما با وجود همه تلاش های انجام شده در طول انقلاب، هیج گاه حاکم نبودند؛ گفت: باید تلاش شود تا از جامعه کارگری فرماندار، نماینده مجلس و عضو شورا تحویل جامعه شود.

دریابیگی افزود: رمز موفقیت ما و جامعه کارکری، کار با صداقت، اتحاد، انسجام و وحدت بدون جناج بندی های سیاسی و چپ و راست کردن است.

 وی با تاکید بر حفظ انسجام و همدلی در جامعه کارگری بیان داشت: مجامع کارگری به دنبال عدالت اجتماعی و آرامش هستند و باید در این بخش بسترسازی شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: همچنان که انقلاب ما بی نام خمینی در جهان شناخته شده نیست؛ انجمن های مختلف کارگری هم بدون تشکیلات کارگری ایران، جایگاهی ندارد.

دریابیگی افزود: کارگران صاحب انقلاب و در انقلاب غریب هستند و هر کجا که به نفع عده ای است، جامعه کارگری باید حضور پررنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: جامعه کارگری باید با تشکل، وحدت، صمیمیت، انسجام و همدلی و انتخاب افراد اصلح با کار و تلاش حرکت کنند تا وعده خداوند و حاکمیت مستضعفین محقق شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.