به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره این عزیزان سفر کرده را گرامی داشته و ادای احترام کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این مراسم با بیان اینکه ملت ایران با حضوری پرشورتر از گذشته، پشتیبانی خود از ولایت، انقلاب و نظام را در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز اعلام خواهند کرد، گفت: این حضور گسترده، ناامیدی کامل دشمن را رقم خواهد زد.
حجت الاسلام حسن امیرنژاد، حضور در مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های آنان، امام و ولایت عنوان کرد و افزود: با این حضور، آمده ایم به شهدا و ولایت اعلام کنیم که آماده هرگونه خدمتگزاری به ملت و انقلاب در جهت پاسداری از خون شهداییم.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، در انقلاب ما همیشه زنده و جاری است، اظهار کرد: ذات انقلاب اسلامی ایران، حرکت و تکامل است لذا لحظه ای آرام نگرفته و حرکت خود را با وجود تمامی ترفندها و توطئه های دشمن، پرشتاب و توانا ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه استکبار و تمامی چپاولگران جهان تمام قوای خود را برای تلخکامی جشن 40 سالگی انقلاب به کار گرفتند اما اجرای برنامه های بسیار متنوع و زیبا، افتتاح طرح ها و پروژه های گسترده، دشمن را از تلاش هایش ناامیدکرده و امید را در دل ملت و مستضعفان جامعه جاری ساخت اضافه کرد: اینها به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر انقلاب است.
وی در ادامه با بیان اینکه جشن اصلی انقلاب را با حضور گسترده ملی در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم گرفت به تاریخ قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب از چهار گوشه جهان برای تخریب دین، فرهنگ مردم و غارت اموالشان هجوم آورده بودند به گونه ای که 100 درصد دین، فرهنگ و منابع مادی و غیر مادی کشور در اختیار اجانب بود و به طور کامل غارت می شد ولی انقلاب در مقابل همه اینها ایستاد و دست اجانب را از کشور کوتاه کرد.
/3071/7231
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.