به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در آیین افتتاح فاز اول سیلوی 21 هزار تنی روستای قره تپه در شرق مازندران افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه و ترکیبی دشمنان انقلاب باید از تلاشگران و فعالان عرصه تولید و اشتغال، به عنوان مجاهدان واقعی مبارزه با این تحریم ها و وطن پرستان حمایت جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اعتبارات بسیار قابل توجهی در بخش های مختلف هزینه شد، اگر جهت گیری های اشتغال و اهلیت سرمایه گذاران و کارآفرینان در این سال ها مورد توجه قرار می گرفت، امروز از لحاظ توسعه ای در وضعیت بهتری قرار داشتیم.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: ما باید بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و کارآفرین واقعی را در داخل فراهم کنیم و در مقابل در حوزه های بین الملل نیز باید زمینه ارتباط صادرات تولیدات فعالان اقتصادی به خارج از کشور نیز فراهم شود.
حسین زادگان تصریح کرد: هیچ کشوری با ساختار و سیستم کاملا دولتی به توسعه دست نمی یابد و برای سرمایه گذاران واقعی، مشوق ها و اقدامات انگیزه بخش صورت گیرد.
استاندار مازندران از کشاورزی و صنایع معدنی به عنوان ظرفیت های مهم اقتصادی این خطه شمال کشور یاد کرد و بر بهره گیری از این ظرفیت ها تاکید کرد.
در پایان با حضور استاندار مازندران و مسوولان محلی فاز اول سیلوی 21 هزار تنی روستای قره تپه شهرستان بهشهر در شرق مازندران با اعتبار 150 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
هم اکنون مازندران حدود 227 هزار تن ظرفیت سیلوی ذخیره گندم دارد که 80 درصد از این ظرفیت در بندر امیرآباد در شرق استان ایجاد شده است.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.