فتح الله حقیقی گفت: در دهه فجر امسال ۶۲۰ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۷۴۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد که این پروژه ها زمینه ساز اشتغال یک‌هزار و ۳۳۱ نفر را به طور مستقیم و اشتغالزایی ۳۲۰۰ نفر به طور غیرمستقیم را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا ، فتح اله حقیقی، استاندار زنجان در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی و نهادها با عنوان شکوه چهل سالگی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای ادارات و بررسی اشکالات موجود است.

حقیقی، ادامه داد: در دهه فجر امسال 620 پروژه با اعتبار یک‌هزار و 749 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که این پروژه ها زمینه ساز اشتغال یک‌هزار و 331 نفر را به طور مستقیم و اشتغالزایی 3200 نفر به طور غیرمستقیم را فراهم می‌کند.

به گفته وی، ارزش ریالی اعتبارات پروژه‌های افتتاحی نسبت به قبل 179 درصد افزایش یافته ولی از لحاظ کمی کاهش 12 درصدی داشته است.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه 65 درصد از پروژه های افتتاحی از سوی بخش خصوصی ایجاد شده است، تصریح کرد: این امربیانگر مشارکت بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری در استان است.

وی به برخی پروژه های مدیریت شهری هم اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان و عملیات بازگشایی اتصال خیابان ملاصدرا با عاصم زنجانی از طریق خیابان داخل پادگان از جمله اقداماتی است که در زنجان انجام شده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.