استاندار زنجان، گفت: تشکیل کمیته نظارت بر اشتغال در استان زنجان ضروری است و این کمیته با رصد مستمر فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند ضمن شناسایی و رفع به‌هنگام مشکلات واحدهای تولیدی در استان، از تعطیلی واحدهای فعال نیز جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در حاشیه بازدید از واحدهای تولید صنعتی استان در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سهم اختصاصی استان زنجان از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه در سالجاری بالغ بر 1400 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با تزریق سهم پیش بینی شده برای استان زنجان، انتظار می رود 36 هزار فرصت شغلی در استان تثبیت و ایجاد شود.

استاندار زنجان ، گفت: واحدهای تولیدی تعطیل شده در طی سنوات گذشته این استان 11 درصد نسبت به متوسط کشوری کمتر است.

وی افزود: امسال بناست بر اساس هدفگذاری انجام شده 129 واحد تولیدی در استان به مرحله فعال سازی برسد.

حقیقی ، ادامه داد: مدیران باید با درک شرایط ویژه کشور، با توجه به اقتضائات حاکم بر کشور مدیریت کرده و از توان بخش خصوصی در راستای رونق اقتصادی استفاده کنند.

استاندار زنجان، با اشاره به به محدودیت های اعتباری دولت، باید پروژه های مهم استان اولویت بندی و سپس اجرا شوند، تصریح کرد: .جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برگزار خواهد شد و با تشکیل این جلسات به ویژه در محل کارخانه های مشکل‌دار، تلاش می کنیم تا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را با اولویت حل و فصل نماییم.

استاندار زنجان به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از 3 واحد تولیدی و 2 طرح توسعه در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مسائل و مشکلات این شرکت ها قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.