رئیس اداره مخابرات شهرستان نور روز شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های مخابراتی به خبرنگار ایرنا گفت : 3 پروژه مخابراتی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شد.
عهد یزدی نژاد تصریح کرد: شش دکل آنتن های مخابراتی بی تی اس(BTS) در شهر نور و روستاهای گزنه سرا، گنج یاب، پیمد، چل و تیرستاق نصب و راه اندازی شد.
وی افزود: 15 کیلومتر شبکه فیبر نوری از دوآب جاده هراز تا روستای رزن از توابع بخش بلده به همراه اجرای سیستم بکارگیری از فیبرنوری در تلفن های ثابت(AG) در شهرایزدشهر و روستاهای تاشکوه، بنفش ده و آهودشت از طرح های است که امروز در شهرستان به بهره برداری رسید.
مدیر برق شهرستان نور نیز در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر این اداره به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه راه اندازی کارگاه تعمیرات اساسی کلیدهای فشار متوسط خلاء برای نخستین بار در استانهای ساحلی خزر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از منابع داخلی و با اشتغالزایی 20 کارشناس افتتاح شد.
احمد فلاح نژاد همچنین افزود: با بهره برداری از این طرح تمامی کلیدهای فشار متوسط خلاء که در زمان طولانی برای تعمیرات اساسی به استانهای دیگر ارسال می شد در کمترین زمان و هزینه در شهرستان نور تعمیر خواهد شد.
وی ادامه داد: 15 پروژه شبکه فشار متوسط و نصب ترانس در شهرهای ایزدشهر، رویان، نور و بخش بلده و روستاهای کلین خونی و نصرت آباد شهرستان نور با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از محل منابع داخلی برای رفع ضعف ولتاژ اجرا شد.
شهرستان نور با جمعیتی دستکم 123 هزار نفری درغرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.