مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: بدهی راه و شهرسازی مازندران به پیمانکاران 70 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید محمد نظری بعد ازظهر امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه 10 درصد تردد کل کشور در مازندران اتفاق می افتد اظهار کرد: مازندران از 10 هزار و 400کیلومتر راه برخوردار است که 7600 کیلومتر راه روستایی است.

وی افزود: از این میزان راه روستایی  54 درصد آسفالت بوده و هم اکنون نیز 19 کیلومتر با پیمانکار عقد قرارداد شد که بایستی تا شهریور سال آینده عملیاتی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ارتقای راههای استان را از اهداف این اداره کل بیان کرد و گفت: مهمترین اولویت استان ایجاد آزاد راه آمل -قائمشهر و قائمشهر-ساری است.

وی ادامه داد: تکمیل بزرگراه قائمشهر- سوادکوه- تهران و آمل- هراز- تهران که بیش از ده سال در حال انجام است از اولویت فعالیت های راه و شهرسازی مازندران به شمار می آید.

نظری به راه دسترسی کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و افزود: این پروژه از گلوگاه به دامغان با 104 کیلومتر است که سهم مازندران 69 کیلومتر است که در حال حاضر 10 کیلومتر برای برگزاری مناقصه در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد تا وزارت راه و شهرسازی یکهزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی پیمانکاران اختصاص داد که سهم مازندران 24 میلیارد تومان بوده ،درصورت پرداخت اقدامات خوبی در حوزه راه های روستایی انجام خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد:کل بدهی راه و شهرسازی استان به پیمانکاران را 70 میلیارد تومان است.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده قرار شد تا 10 کیلومتر از راه روستایی اشکیور در غرب مازندران عملیاتی شود .

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده راه اشکور – الموت در غرب استان 10کیلومتر از مسیر 34 کیلومتری این منطقه برای بهسازی درحال انتخاب پیمانکار است و مابقی در سال آینده اجرایی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.