به گزارش خبرنگارایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: باید ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه بیرون به خصوص مردم از طریق اطلاع رسانی بیشتر شود.
محمود شالویی افزود: اگر مجموعه های بیرونی نسبت به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرانی و یا حتی اعتراضی دارند، نسبت به این برنامه های ما توجیه نیستند و این کار روابط عمومی است که این توجیه را انجام دهد.
وی گفت: اگر بتوانیم احساس آرامش را به جامعه نسبت به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کنیم به طور قطع میزان انتقاد و اعتراض ها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت و مشکلات ما نیز برای اجرای برنامه کمتر می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: کسانی که وارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شوند باید این احساس آرامش را داشته باشند و این آرامش را باید به مراجعین و مطالبه گران نیز داده شود، اگر چه در شرایط فعلی حتی مطالبه گران ما به عنوان مجموعه فرهنگی نیز این احساس آرامش را ندارند و بعضا عصبانی تر از سایر دستگاهها به نظر می رسند و باید این روند تغییر کند.
شالویی مهم ترین فعالیت مازندران را در حوزه موسیقی و رسانه ای دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حداقل هر روز یک برنامه موسیقی در این استان برگزار می شود و اگر بیش از این نیز مجوز داده شود، ظرفیت وجود دارد.
وی افزود: همچنین در حوزه رسانه ای نیز مازندران با داشتن 16 روزنامه پس از پایتخت بیشترین رسانه را دارد و حدود 850 خبرنگار در حوزه رسانه فعالیت دارند و این نشان از ظرفیت های بالای فرهنگی در مازندران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید رفتار مدیران روابط عمومی های ما با ارباب رجوع که از گروه های فرهنگی و هنری هستند، با همین نگرش فرهنگی باشد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.