به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، مرتضی ناصحی در جلسه مشترک شورای فرهنگی استانداری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : اقامه نماز در دستگاههای اجرایی استان و استانداری باید مورد توجه قرار بگیرد و نماز براساس اعتقادات قلبی ادا تا موجب ارتقای فرهنگ سازمانی شود .
وی اقدامات شورای اقامه نماز استانداری مازندران را در ترویج فرهنگ نماز موثر دانست و ادامه داد : تجهیز فضای نمازخانه فرمانداریها و بازدید مستمر از نمازخانه های بین راهی یکی از مهمترین دستورکارهای شورای اقامه نماز استانداری مازندران است .
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران با اشاره به اینکه نباید فرهنگ سازمانی به سمت معروف شدن چاپلوسی ، ریا و دورویی بین کارکنان متمایل شود ، گفت: باید با نقشه راه درست ، از امنیتی کردن فضای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات بپرهیزیم .
وی افزود : در مقایسه با عوامل ظاهری منکرات ، اگر مسئولیت اداری یک کارمند به خوبی انجام نشود و در جایگاه خود رعایت شئون اداری را نکند ، خسران بیشتری به اعتماد مردم به نظام خواهد زد .
مدیر کل اداری استانداری مازندران بر آموزش کارمندان در فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت : از مظاهر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ، اجرای درست قراردادهای فی مابین به گونه ای که بیشترین اثربخشی و کیفیت را داشته باشد چرا که میزان اثر بخشی یک پروژه نشان می دهد که بودجه عمومی دولت در مسیر درست هدایت شده است.
وی بر لزوم توجه به موضوعات فرهنگی نظیر وقف در میان کارمندان ادارات تأکید کرد و گفت : نباید فریضه های دینی و الهی با غفلت مسئولان فرهنگی در میان نسل های آینده به فراموشی سپرده شود .
ناصحی افزود: علاوه بر این مسائل ، مطالعه مفید و برگزاری مسابقات متعدد کتابخوانی به عنوان دیگر فعالیتی است که استانداری مورد توجه قرار داده است .
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی باید ریشه دار باشد و نباید با عملکرد های مرحله ای و گذرا به دنبال اثرگذاری طولانی مدت باشد ، گفت : گسترش فضاهای مجازی موجب سرعت و افزایش حجم انتشار اخبار در فضاهای مجازی شد لذا باید همه مردم به عنوان امران امر به معروف ونهی از منکر ، از این فضای به وجود آمده بهره گیری بکنند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.