به گزارش ایرنا محمود دلپسند روز چهارشنبه در شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان اظهار کرد: برای امر به معروف و نهی از منکر قانون داریم که مردم نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم پرداخته شده است.
وی افزود: امام حسین (ع) اهداف قیام خود را اجرایی شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ و ترویج معروف ها و مبارزه با منکرات عنوان کردند.
وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه عمومی دانست و گفت: این موضوع باید در جامعه تبیین شود، نیازی است که در اجتماع وجود دارد.
وی با بیان اینکه این فریضه تنها در دستگاه ها و اداره ها نباید باشد افزود: امر به معروف و نهی از منکر تنها منحصر به اداره ها، مشکلات اداری نیست بلکه مربوط به تمامی حوزه ها در جامعه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی معروف های کنونی جامعه را رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال و کسب و کار و حمایت از تولید عنوان کرد و افزود: هم اکنون جامعه به این مهم نیاز دارد چرا که بیکاری مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می کند.
دلپسند افزود: به هر میزان معروف ها در جامعه رونق پیدا کند منکرات به خودی خود کنار و حاشیه خواهند رفت.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.