مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: 13 آبان شناسنامه انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با استکبار است.

به گزارش ایلنا، صادق علی‌بیکی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان در مصلای بهشهر افزود: 13 ابان روز بزرگ ملت ایران و یوم الله بزررگی است که نکوداشت و پاسداشت آن به عنوان انقلاب دوم از وظایف مهم ما است.

وی گفت: انقلاب ما با رهبری امام راحل در سال 57 پیروز و به عنوان انقلاب اسلامی ایران در جهان معرفی شد و 13 آبان هم انقلاب دوم ما بعد از تسخیر لانه جاوسی توسط دانش آموزان بود.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با تاکید بر بزرگداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب خاطر نشان کرد: دشمنان در طول سال های مختلف دشمنی های متعددی را با ایران اسلامی داشته و دارند و باید با پاسداشت این ارزش ها به مقابله با دشمن بپردازیم.

علی بیکی گفت: 13 آبان، هویت و ماهیت استکبارستیزی انقلاب ما را به جهانیان شناساند و موجب بالندگی بیشتر ما در عرصه های مختلف بین المللی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام بزرگوار(ره) غرب را با بحرانبرنامه ریزی مواجه کرد و مردم ما با رهبری امام راحل نشان دادند که با دستان خالی هم می شود به پیروزی رسید.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به حضور اثرگذار و تاریخی دانش آموزان در 13 آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی گفت: اگرچه دانش آموزانی در این روز به شهادت رسیدند اما با خون شان نشان دادند که دانش آموز هم می تواند در راستای پویایی و بالندگی جامعه اثرگذار باشند.

علی بیکی افزود: تلاش برای پویایی و بالندگی نظام و انقلاب از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و باید همه ما با وحدت و همدلی در این راستا گام برداریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.