به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازبابل،دکتر امری ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 98-97 به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان جدیدالورود گفتند: این دانشگاه بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در سال تحصیلی جاری پذیرای حدود 826 دانشجوی جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشتند: از این تعداد 100 دانشجو در رشته پزشکی، 39 نفر در رشته دندان پزشکی،83 نفر در دانشکده پرستاری و مامایی،57 نفر در رشته های توانبخشی، 235 نفر در رشته های پیراپزشکی، 60 نفر در رشته های پرستاری و بهداشت عمومی دانشکده پرستاری و مامایی رامسر و 88 نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی واحد پردیس خودگردان دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی با ذکر این نکته که از این تعداد 443 نفر دانشجوی دختر و بیش از 383 دانشجوی پسر می باشند گفت: ثبت نام الکترونیکی این دانشجویان در روزهای یکشنبه تا جمعه 25-30 شهریور ماه 97 انجام و ثبت نام حضوری دانشجویان نیز از روز یکشنبه تا سه شنبه 3-1 مهر ماه در محل آموزش دانشکده مربوطه صورت گرفت.

دکتر امری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه کرد: دانشگاه در مقاطع فوق تخصصی بالینی 3 نفر، دکترای تخصصی PhD 4 نفر، دستیاری تخصصی، بالینی و دندانپزشکی 81 نفر، کارشناسی ناپیوسته 45 نفر پذیرش داشته است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان افزود: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل و دانشجویان جدید الورد بیش از 4080 دانشجو می باشند.

دکتر  امری

46

انتهای پیام
  • کدخبر: 1026799
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.