احمد پورشریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجویان در 11رشته پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، بهداشت عمومی، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی پذیرفته شده اند.
وی اضافه کرد:همچنین در 2 رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی نیز که دانشجویان جدید آن در نیمه دوم سال تحصیلی آغاز به تحصیل می کنند، حدود 40 نفر به این ظرفیت افزوده می شود.
پورشریفی ادامه داد: ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری از دیروز شنبه به صورت الکترونیکی آغاز شده و ثبت نام حضوری آنها نیز در روزهای سوم تا پنجم مهرماه انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:علاوه بر این آزمون، در 6 رشته تخصصی پزشکی نیز شامل بیماری های داخلی، جراحی عمومی، قلب و عروق، بیماری های عفونی و گرمسیری، بیهوشی و کودکان 39نفر پذیرفته شده اند که ثبت نام اینترنتی آنها نیز انجام شد.
پورشریفی افزود: ظرفیت سه رشته تخصصی پزشکی دیگر شامل روانپزشکی، زنان و زایمان و مغز و اعصاب نیز به زودی اعلام خواهد شد.
وی افزود :همچنین نتایج آزمون رشته های تخصصی دندانپزشکی، آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دوره های phd نیز بزودی اعلام خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین دارای پنج دانشکده پزشکی شهید بابایی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی و 6 بیمارستان دانشگاهی است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.