به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور درمحل سالن همایش های مجتمع توانبخشی ایثارخرم آباد اظهارداشت: ایثارگران عزیزکشور ما هم اکنون با روحیه بالا مشکلات مختلف زندگی را تحمل می کنند اما زمانی مغلوب خواهند شد که نتیجه دستاوردها و صبرشان با تردید و بی مهری مواجه شود.
وی افزود: امروز کشور ما درگیر مشکلات فراوانی است اما این موانع و مشکلات نه تنها از زمان جنگ و اسارت آزادگان سهل تر نبوده بلکه قابل مقایسه هم نیست.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور بیان کرد: زمانی همه این مشکلات حل خواهد شد اما از روزی باید ترسید که حاصل دستاوردهای این قهرمانان به هدر رود.
حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد اضافه کرد: اسرا تحمل مشکلات را دارند اما توان دیدن از دست رفتن ارزش ها و آرمان های شهدا را نخواهند داشت.
وی ادامه داد: 42هزار رزمنده اسیر در اردوگاه های بعث عراق پرده هایی از جنایت های صدام برداشتند که این مهم در مورد هیچ کدام از ما صدق نمی کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این آیین از موازی کاری برخی نهادهای اداری با وظایف بنیاد شهید گلایه کرد و گفت: این دستگاه ها باید در مواردی مانند برگزاری یادواره ها و مسئله حفظ آثار شهدا، با بنیاد هماهنگ باشند تا از تداخل وظیفه و موازی کاری پرهیز شود.
سید حسین نازاریان با اشاره به مشکلات آزادگان بیان کرد: علی رغم حضور 843 آزاده در لرستان اما این افراد با مشکلاتی مانند اشتغال فرزندان، بالا بودن هزینه های درمانی و بازنگری درصدهای جانبازی مواجه هستند.
وی آزادگان را پشتیبان های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امیدواریم با همت مسئولان گام های اساسی در جهت رفع مشکلات این افراد برداشته شود.
7264/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.