سید منصور موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد شهید با اجرای طرح سپاس در استان از نزدیک با مشکلات جامعه ایثارگر ، خانواده شهدا و آزادگان آشنا می‌شود.
وی افزود: شهدا و ایثارگران از جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند که به همین منظور باید رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از تعداد 4 هزار 557 مورد دیدار در یازده ماه سال جاری 864 دیدار آن در ماه مبارک رمضان و 47 دیدار آن در قالب علم‌داران حماسه انجام گرفت.
وی عنوان کرد: اجرای طرح سپاس تا پایان سال ادامه خواهد داشت که تاکنون اداره ها و نهادها در اجرای طرح سپاس همکاری مطلوبی داشته اند.
موسوی بر لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تأکید کرد.
در دوران هشت سال دفاع مقدس 50 درصد جمعیت فعال کهگیلویه و بویراحمد به‌طور داوطلبانه در جبهه‌ها شرکت کردند و یک هزار و 880 شهید، افزون بر 10 هزار جانباز و 317 آزاده در این استان تقدیم نظام و انقلاب شد.
سال 1395 افزون بر 22 هزار مورد سرکشی از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان انجام شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.