مدیرکل بنیاد شهید البرز در دیدار با خانواده شهدای ساوجبلاغی گفت: فرهنگ شهادت و زندگانی شهیدان مؤید آن است که شهیدان از مستحکم‌ترین هویت ملی و دینی برخوردار هستند.

به‌گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولان در قالب طرح سپاس به دیدار 2 تن از خانواده‌های شهدای شهر جدید هشتگرد روستای آران به نام شهید قاسم پورگل محمدی کارسیدانی و شهیدان علی و محمد فاضل فرد رفتند و ضمن گفتگو به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

ابراهیم طاهرنژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با بیان اینکه شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین کرده‌اند، گفت: در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.

وی  افزود: فرهنگ شهادت و زندگانی شهیدان مؤید آن است که شهیدان از مستحکم‌ترین هویت ملی و دینی برخوردار هستند که می‌توانند اسوه‌ای برای سایر جوانان دریافتن هویت واقعی خویش باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان به انتخاب آگاهانه شهادت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهادت چنان حرارت،حرکت و تکانی را به وجود می‌آورد که سرانجام رشد و نمو حق و نابودی باطل را به‌طور احسن و اکمل در جامعه ایفا می‌کند و با این اثر، اجتماع را از رکود و جمود و انزوا خارج می‌سازد و با تصفیه عمیق، پویائی و بالندگی و کمال جامعه تضمین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.