به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز یکشنبه در نشست پیگیری این طرح ملی در محل استانداری افزود: این طرح ها از جمله دلایل توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها بشمار می ایند که بایستی ادارات مربوطه از جمله پست استان نسبت به این موضوع جدیت بیشتری به خرج دهند.
وی اظهار داشت: تعارض در طرح های روستایی از مشکلات و موانع پیش روی این طرح است که مدیرکل امور روستایی باید نقشه این طرح ها را با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار اداره پست استان قرار دهد.
امیری ادامه داد: مدیرکل پست استان نیز باید جلسات جداگانه ای در مورد اجرای طرح های gnaf با شهرداران برگزار کرده و نتایج را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اعلام کند تا در این مورد تصمیم گیری شود.
وی با تاکید بر نصب پلاک های کد پستی گفت: دستگاههای اجرایی نیز باید با نمایندگان ادارات پست تعامل کرده و همکاری لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: gnaf یا یکسان سازی نشانی در 2 بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه سازی املاک کشور یکی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته و به عنوان یکی از ابزار های اجرایی دولت الکترونیک و اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.
بانک اطلاعاتی نشانی مکان محور یا gnaf به دنبال ایجاد اطلاعات دقیق از شهرها، محلات و خیابان ها است تا در صورت لزوم به این بانک اطلاعاتی مراجعه کرده و برنامه ریزی ها را بر اساس آن انجام دهند.
اجرای طرح با این هدف است که در صورت بروز هر نوع خسارت طبیعی یا غیرطبیعی مشخصه های ملکی به صورت دقیق در دسترس باشد و در آینده از آن ها برای بازسازی و نوسازی مکان ها استفاده شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.