غلامرضا فراست روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح مدیریت نشانی مکان محور و استعلام های میان دستگاهی(جی نف) یکی از طرح‌هایی است که در زمینه اقتصاد مقاومتی مصوب شده و شرکت پست مجری آن است.
وی، ایجاد نظام آدرسی استاندارد و یکسان ملی، سهولت دسترسی به نشانی اماکن از طریق سامانه های تحت پوشش وب، ارائه سرویس های مبتنی بر نقشه و بهره برداری از اهداف اجرای این طرح است.
سرپرست اداره پست خمین اظهار کرد: اجرای این طرح در کاهش زمان و سهولت ارسال بسته های ارسالی پستی موثر است و عامل برای تسریع ایجاد شهر هوشمند و دولت الکترونیک می باشد.
فراست ادامه داد: طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور از پارسال در خمین کلید خورد و تاپایان سال 97 در سطح استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه اداره پست خمین دارای 14دفتر شهری پیشخوان دولت است، گفت: این دفاتر شامل 13 دفتر درشهر خمین و یک دفتر در شهر قورچی باشی است.
سرپرست اداره پست خمین با یادآوری فعالیت 18نمایندگی توزیع مرسولات پستی در خمین بیان کرد: از 30 دفتر آی.سی.تی روستایی در این شهرستان، 17 دفتر فعال است.
وی به اجرای طرح ملی سیماک در خمین اشاره کرد و افزود: طرح سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور به منظور کاهش مراجعه مردم به بانک ها و ادارات برای ساخت مسکن در حال اجرا است.
سرپرست اداره پست خمین خاطرنشان کرد: بر اساس طرح سیماک، پرونده های ملکی الکترونیکی و اطلاعات املاک و مدارک مربوط به ملک یکپارچه می شوند.
فراست گفت: با اجرای طرح سیماک افرد با مراجعه به دفاتر پیشخوان و آی. سی. تی می توانند کار خود را به سهولت انجام دهند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.