مجید امیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 562 میلیارد ریال تسهیلات در این مدت در قالب 649 قرارداد در بخش ساخت مسکن، هزار و 862 میلیارد ریال در قالب چهار هزار و 124 قرارداد در بخش فروش اقساطی خرید مسکن، هزار و 309 میلیارد ریال در قالب سه هازر و 515 قرارداد در بخش فروش اقساطی سهم الشرکه پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 239 میلیارد ریال تسهیلات در قالب هزار و 809 قرارداد در بخش تعمیر مسکن، پنج میلیارد ریال تسهیلات در قالب 22 قرارداد به صورت مضاربه و 170 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 937 قرارداد در بخش قرض الحسنه ازدواج و اشتغالزایی پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: 100 درصد تسهیلات پرداخت شده در این مدت با نظارت مستقیم کارشناسان ارزیابی و بازرسی مدیریت در محل مورد نظر توسط متقاضیان تسهیلات هزینه شده است.
امیری یاد آور شد: سه هزار و 858 میلیارد ریال از مطالبات بانک مسکن در حوزه تسهیلات پرداختی وصول شده و بانک مسکن استان مرکزی پارسال 12 هزار و 500 میلیارد ریال منابع کسب و به رشدی 23 درصدی در جذب منابع در بخش بانک های دولتی دست یافته است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی خاطر نشان کرد: این بانک با مانده 26 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات در استان به خود اختصاص داده است.
امیری گفت: بانک مسکن استان مرکزی پارسال در بخش خدمات مجازی و بانکداری الکترونیک نیز با رشد 15 و پنج دهم درصدی در حوزه صدور مسکن کارت، 21 و پنج دهم درصدی در حوزه صدور بن کارت، هشت درصدی در حوزه صدور هدیه کارت، یک و یک دهم درصدی در زمینه تعداد تراکنش های خودپرداز و 10 و یک دهم درصدی در مبلغ تراکنش های خودپرداز نسبت به قبل از آن عملکرد مناسبی در حوزه تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داشته است.
وی ادامه داد: صرفه جویی در هزینه ها، کاهش قیمت تمام شده پول، انجام تکالیف بانک در حوزه بافت فرسوده و تامین مالی طرح های مسکونی در این مناطق، استفاده حداکثری از ظرفیت بازار سرمایه در جذب مشتریان بخش مسکن و ساختمان، حمایت و تامین مالی طرح های فناور برای بهینه سازی مصرف انرژی بهره برده می شود از جمله برنامه های بانک مسکن استان مرکزی در سال جاری است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی تسهیل و روان سازی ارائه تسهیلات نسبت به سال های گذشته را از دیگر برنامه های این بانک عنوان کرد و گفت: انتظار می رود روند رو به رشد رونق بازار مسکن امسال نیز همانند سال گذشته ادامه یابد.
بانک مسکن در سال ۱۳۱۷ تاسیس شد و تمرکز اصلی آن بر ارایه خدمات بانکداری خرد، بانکداری سرمایه‌گذاری و تسهیلات مسکن معطوف است.
920 واحد معاملات املاک مسکن در اراک فعال است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.