گودرز امیری روزشنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بروجرد که با حضورمعاون توسعه و کارآفرینی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزارشد، اظهارداشت: دستگاه های اجرایی و بانکها فعالیت خوبی برای جذب اعتبارات اشتغال روستایی انجام داده اند که با توجه به محرومیت استان کافی نبوده است.
وی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال لرستان به صورت دائم تشکیل و مشکلات آنها را پیگیری می کند، افزود: اعتبارات تخصیص یافته اولیه تسهیلات بانکی رو به اتمام است که باید اعتبار لازم اختصاص داده شود.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار لرستان بیان کرد: بررسی دوباره طرح های توجیحی توسط بانکها اتلاف وقت است و روند پرداخت تسهیلات بانکی را طولانی می کند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد نیز در این نشست گفت: پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال روستایی توسط بانک های عامل نیازمند وحدت رویه پرداخت و اقدامات کارشناسی توسط دستگاه های متولی است.
رضا آریایی ادامه داد: بانک ها برای اعطای تسهیلات به دنبال توجیح اقتصادی طرح ها هستند و بسیاری از طرح ها را قبول ندارند و برای اعطای تسهیلات سند مالکیت می خواهند و این در صورتی است که اکثر واحدها در مناطق اشترینان دارای سند مالکیت نیستند.
6052/7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.