به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز شنبه در آیین آغاز بهره برداری نخستین واحد تولید و تامین کننده کالاها و تجهیزات شرکت ملی گاز ایران در غرب کشور در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد افزود: تنها در صورتی که محدودیت هایی برای پیگیری وجود داشته و نیاز به استعلام از تهران باشد ممکن است این مدت طولانی تر شود.
وی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان برنامه محور و دانشگاهی است و در مدت حدود یکسال گذشته تلاش شده مسائل مربوط به صدور مجوزها و تسهیل در امر سرمایه گذاری در اولویت باشد.
امیری افزود: مدیریت ارشد استان لرستان آمادگی دارد فهرست واحدهای تملک شده توسط بانک ها را برای تغییر کاربری یا فعالیت مجدد در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار دهد.
وی با تاکید بر اینکه زمینه برای سرمایه گذاری در لرستان فراهم است، اظهار داشت: تسهیلات فراگیر، اشتغال روستایی و مشاغل خانگی فرصت خوبی برای این مهم فراهم کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: با توجه به نامگذاری سال، دستگاه های اجرایی مکلف می شوند محصول واحد تولید و تامین کننده کالاها و تجهیزات شرکت ملی گاز در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد را خریداری کنند.
وی راه اندازی این واحد در لرستان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: نوار زرد، مورد نیاز دستگاه های خدمات رسان است که با ایجاد خط تولید آن، این محصول آسانتر، ارزانتر و با سهولت در اختیار این دستگاه ها قرار می گیرد.
وی افزود: این واحد از شرکت های هلدینگ فپکو است که در گام نخست، ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن نوار زرد هشدار دهنده دارد.
به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی بدون تسهیلات بانکی و با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال راه اندازی شده و در گام نخست 20 فرصت شغلی فراهم کرده است.
ظرفیت تولید نوار زرد این واحد پنج هزار تن و قرار است در گام های دوم و سوم، لوله پلی اتیلن و اتصالات در خط تولید این واحد قرار گیرد.
726/30229
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.