به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های ابن هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه افزود: رسالت دستگاه قضا اجرای عدالت، مقابله با قانون شکنان، برخورد قاطع با ظالم و حمایت از مظلوم است.
وی اظهارداشت: یکی از مطالبات به حق مردم از قوه قضاییه برخورد قاطع با قانون شکنان، متخلفان ومفسدان اقتصادی است.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی اقتدار قوه قضاییه وانقلاب را افزایش می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: علت اصلی جنجال علیه قوه قضاییه آغاز مبارزه جدی وقاطع این دستگاه با مفسدان اقتصادی و سواستفاده کنندگان از بیت المال است.

*** مجلس از ارکان مهم نظام و عصاره فضایل ملت است
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در قانون گذاری اولویت را رفع مشکلات ملت قرار دهند و از تاثیر پذیری از دیدگاه های غربی و اشرافی دوری کنند.
امام جمعه بروجرد یادآورشد: استکبار جهانی معاهدات بین المللی را در راستای تامین منافع خود تنظیم کرده و سپس دولت های هم پیمان را با خود همراه می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه FATF یک قرارد داد استعماری است، گفت: نمایندگان نباید ان را امضا کنند زیرا این قرارداد خیانت به اسلام و انقلاب است.
وی بیان کرد: تامین مالی تروریسم یک اقدام خود تحریمی است زیرا این معاهده حزب الله البنان، مقاومت اسلامی و سپاه قدس را که برای تامین امنیت کشورها ومسلمانان منطقه دفاع می کنند را تحریم خواهد کرد.

*** مذاکره با آمریکا تکرار خواسته های سردمداران کاخ سفید است
خطیب نماز جمعه بروجرد مذاکره با آمریکا تکرار خواسته های سردمداران کاخ سفید است، اظهارداشت: آمریکا بارها بدعهدی خود را ثابت کرده وبه هیچ تعهدی را درقضیه برجام عمل نکرده است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام باردیگربدعهدی دولتمردان این کشور را به جهان ثابت کرد وبراین اساس تکرار مذاکره با آمریکا اشتباه دوباره است.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.