داود پهلوان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت کتاب در گروه های سنی کودک، نوجوان، بزرگسال و خانوادگی به عنوان منابع جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی شده است.
وی اظهارداشت: در گروه سنی کودک چهار تا 11ساله کتاب های مهمان خراسان و مژده گل، داستانهایی از امام رضا(ع) و در گروه سنی نوجوان 11تا 17 سال کتابهای کاش تو را می دیدم و مسافر هشتم و در گروه سنی بزرگسال 17 سال به بالا نیز مهر ولایت در آسمان ولایت، ماه هشتم و به سپیدی یک رویا هستند.
رئیس نهاد کتابخانه های عمومی بروجرد بیان کرد: 2 کتاب کاش تو را می دیدم و به سپیدی یک رویا ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) می باشد.
پهلوان اضافه کرد: افراد می تواند به روش اینترنتی و مکتوب در یک رشته از این جشنواره شرکت کنند.
وی ادامه داد: علاوه براینکه کتاب های جشنواره کتابخوان رضوی هم در کتابخانه های عمومی و فایل PDF آن بر روی سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس iranpl.ir موجود است.
وی اضافه کرد: نسخه بریل و گویای کتاب های جشنواره برای شرکت روشندلان موجود است.
رئیس نهاد کتابخانه های بروجرد با اشاره به اینکه در بخش خانوادگی حضور حداقل یک نفر در بخش بزرگسالان الزامی است، بیان کرد: برای شرکت در بخش اینترنتی باید به آدرس razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.
پهلوان افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد مراجعه و یا از طریق سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور اقدام کنند.
وی اظهار داشت: مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 31 تیرماه می باشد و آیین اختتامیه در ایام ولایت از 31 تا 10 شهریور همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
رئیس کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: در جشنواره کتابخوانی رضوی به 313 نفر جایزه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
پهلوان افزود: درجشنواره کتابخوان رضوی هشت جایزه ویژه برای خانواده ها درنظر گرفته شده است.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.