به گزارش ایرنا ،این راهپیمایی در پلدختر از ساعت 12:30 و در مسیرهای تعیین شده به سمت مسجد جامع میعادگاه نماز جمعه و با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امت قدرشناس و همیشه در صحنه پلدختر آغاز شد راهپیمایان آزادی قدس و نابودی اسراییل را فریاد زدند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای 'مرگ بر استکبار' ، 'مرگ اسراییل '،' اسراییل مرگت باد' ، 'آمریکا ننگت باد' ،' اسراییل نابود است' و ' فلسطین پیروز است' انزجار خود را نسبت به اشغال فلسطین و قدس شریف اعلام داشته و حملات وحشیانه اسراییل به مردم بیگناه فلسطین را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم پس از طی کردن مسیرهای راهپیمایی در مسجد جامع پلدختر اجتماع کرده و با قرائت قطعنامه سراسری روز قدس بار دیگر جنایت های رژیم صهیونیستی و حامیانشان به سرگردگی آمریکا را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
حجت الاسلام سلمان کریمی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهر است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان 'روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
/6060/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.