حجت الاسلام والمسلمین علی قابل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال علاوه بر مرکز استان و مراکز شهرستان و بخش ها، در سطح برخی روستاها نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می شود تا شاهد تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم.
این مسئول همچنین گفت: در شهر قزوین 2 مسیر شامل مسجد ولیعصر(عج)، خیابان آیت الله طالقانی، میدان آزادی و خیابان امام خمینی(ره) و میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی و خیابان امام خمینی(ره) برای راهپیمایی فردا تعیین شده است که به مسجد النبی(ص) میعادگاه نماز جمعه ختم می شوند.
وی با بیان اینکه شروع راهپیمایی روز قدس ساعت 11 است،ادامه داد: همچنین مراسم روز جهانی قدس در تمامی شهرستان های استان قزوین و شهرهای تابعه آنها به سمت مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین قابل، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه شرعی و دینی برشمرد و گفت: حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم از مبانی دین اسلام به شمار می روند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت روز جهانی قدس،اظهار داشت: بدون شک با توجه به وقایع روزها و ماه های اخیر راهپیمایی امسال پرشور تر و گسترده تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از فلسطینیان مظلوم نمایش دوباره اتحاد و انسجام ایرانیان و مشت محکمی بر دهان دشمن محسوب می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: از همه شهروندان غیور و سرافراز قزوینی دعوت می کنیم تا با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت خود از آزادی قدس شریف، با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل' نفرت و انزجار خود نسبت به جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را بار دیگر به نمایش دربیاورند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.