به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه اقداماتی که در نوروز صورت گرفته تداوم داشته باشد و باید بیشتر از گذشته کار کنیم، افزود: باتوجه به امکاناتی که اکنون در استان وجود دارد باید تلاش کنیم بهره وری را بالا ببریم و کارهای بزرگی‌تری انجام داد؛ البته آنچه در نوروز شاهد بودیم بیانگر این موضوع بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها پای کار بودند، تصریح کرد: با همین نگاه همکاری و به جای رقابت های منفی می توان کارهای بهتری در استان انجام داد، البته اگر هر کدام از دستگاه های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام ندهند، اقدامات سایر دستگاه ها نیز ابتر خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: درک مفهوم همکاری و سیستمی کار کردن باید در بین همه خصوصا مدیران دستگاه های اجرایی الزامی و نهادینه شود.

دکتر خادمی با تاکید بر اینکه بعضی جاها به دلیل کارهای غیرسازنده و درک نکردن کار سیستمی متوقف مانده است، بیان داشت: در استان وارد فاز جدیدی در حوزه گردشگری شده ایم، البته صنعت گردشگری در کشور در حال رشد است، اما جاذبه‌ها و استعدادهایی در استان وجود دارد که می توان گفت لرستان دارای ظرفیت‌های خوب در حوزه گردشگری است.

هدف از گردشگری بهبود اقتصاد مردم

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از گردشگری بهبود اقتصاد مردم است افزود: مردم باید آمادگی لازم را به لحاظ فرهنگی، سرمایه گذاری و جذب گردشگران داشته باشند تا بتوان از این فرصت در راستای رونق گردشگری استفاده کرد و آن را تبدیل به درآمد اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: استقبال بسیار خوبی در ایام نوروز داشتیم و رشد قابل توجهی از مسافران و گردشگران و اقامت در لرستان را شاهد بودیم که قطعاً در سال آینده با رشد فزاینده گردشگران مواجه خواهیم شد، بنابراین باید متناسب با این رشد ما باید خدمات خود را افزایش داده و با بهبود اعتبار گردشگری بهتر از قبل فعالیت کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 903760
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.