به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه درآیین افتتاح مجتمع مسکونی 72 واحدی مهر توانا بروجرد افزود: اشرافی گری و تجمل گرایی 2آسیب مهم در جامعه و کشورمحسوب می شوند که مسئولان و مردم باید از آنها دوری کنند.
وی اظهارکرد: ارزش خیرین در حوزه های مختلف به فعالیتی است که انجام می دهند.
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر و دوراندیشی نهادهایی را برای فعالیت در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران تاسیس کرد.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100خیرین را به سمت ساخت مسکن محرومان هدایت کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت به تنهایی توانایی ساخت مسکن برای محرومان ومستضعفان کشور را ندارد خیرین باید در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.
امام جمعه خرم آباد گفت: در لرستان خیرین مسکن سازظرفیت مناسبی هستند که به خوبی از آنها استفاده نشده است.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: مسکن 72 واحدی مهر توانا شامل 2 طرح 24 و 48 واحدی است که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وخیرین مسکن ساز در بروجرد به بهره برداری رسیده است.
مسعود رضایی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی خانوارهای دارای 2 معلول در لرستان300 میلیون ریال تسهیلات به صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن، بهزیستی و خیرین مسکن ساز پرداخت می شود.
وی اظهارکرد: طرح 72 واحدی مسکن مهر توانا در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع بنا شده که متراژ واحدهای آنها 90 تا 108 متری است.
رضایی بیان کرد: مسکن 72 واحدی مهر توانا با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون یکهزار و 498 واحد به نیازمندان در لرستان واگذار کرده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.