به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد:آمریکا به رغم ناکامی های مختلفی که نصیبش شده باز هم دنبال توطئه گری های جدید علیه ایران است ولی با وحدت یکپارچه مردمی بار دیگر نقشه آنها نقش بر آب می شود.
وی افزود:آمریکا و همدستانش با توطئه ایران هراسی در منطقه به دنبال تضعیف مواضع مقتدارانه انقلاب اسلامی در معادلات منطقه ای و بین المللی است.
خطیب جمعه آبادان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) گفت: همواره زندگی ایشان سرشار از درس زندگی است و از دامن ایشان فرزندانی به دنیا آمد که پرچمدار اسلام و مسلمین بودند.
وی خواستار هوشیاری مردم در برخورد با فتنه های جدید دشمنان نظیر راه اندازی آشوب و رواج ناامیدی در جامعه شد و گفت: لازمه ناکامی توطئه دشمنان هوشیاری و بیداری مردم است.
خطیب جمعه آبادان گفت:عده ای از منافقین و وهابیون در جایگاه مردم روسری از سر بر می دارند تا آبروی این نظام را ببرند ولی مردم همیشه در صحنه ایران با هوش هستند و این حرکات را محکوم می کنند.
وی تصریح کرد:مردم با بصیرتی که دارند کمبودها و مشکلات را تحمل می کنند ولی مسئولان نیز باید به وظیفه خود در مقابل مردم عمل کنند و با بی عدالتی محکم برخورد کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین خواستار جذب نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان شد و گفت: بر خلاف قول های داده شده باز هم شاهد جذب نیروهای غیر بومی در پالایشگاه آبادان هستیم در صورتی که جوانان تحصیل کرده آبادان فاقد شغل هستند.
خطیب جمعه آبادان گفت:در آبادان به دغدغه جوانان این شهر محروم توجهی نمی شود و مسئولان به فکر اشتغال پایدار نیستند و این شهر به محل استخدام نیروهای غیر بومی تبدیل شده است.
7104/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.