به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر طولابی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه طی سال 96، تعداد 184 طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر یکهزار و 50 میلیارد ریال در شهرستان دلفان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: خوشبختانه با همدلی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای اداری اقدامات ارزشمندی در جهت عمران و توسعه شهرستان در سال 96 در حوزه های مختلف صورت گرفت.
وی با اشاره به انجام عملیات های گازرسانی، برق رسانی و فعالیت های مطلوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، افزود: انجام روکش آسفالت راه های ارتباطی، طرحهای نوین آبیاری، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، انجام طرح چهار خطه نورآباد به خرم آباد و احیای طرح های راکد از جمله سکو تماشاگران، تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد، سدهای تاج امیر و ده پهلوان، طرح احداث گلخانه 30هکتاری از دیگر فعالیت های عمرانی بود که در شهرستان دلفان صورت گرفت.
فرماندار دلفان با اشاره به طرح های اشتغالزایی شهرستان، خاطرنشان کرد: در قالب سه طرح اشتغال فراگیر، اشتغال روستائیان و عشایر و سند توسعه اشتغال شهرستان حدود 2 هزار و 950 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان دلفان اختصاص یافته که ازطریق دستگاهها وبانک های عامل در دست پیگیری و اجرا است.
وی بر مهیا بودن و آمادگی اماکن عمومی و ترمینال ها ،حمل و نقل شهری و جاده ای، محل اسکان مسافرین نوروزی تاکید کرد و گفت: همچنین ستاد تنظیم بازار نظارت بر مراکز توزیع مایحتاج عمومی، نظارت بر قصابی ها و مراکز توزیع گوشت مرغ، کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفان را در به جد در دستور کار داشته باشند.
طولابی همچنین بر نصب علائم راهنمایی و رانندگی، استقرار و آمادگی اکیپ‌های امدادی هلال احمر، آتش نشانی شهرداری، اورژانس شبکه بهداشت و درمان و همچنین معرفی ظرفیت های مذهبی، گردشگری و تاریخی ،نصب بنر راهنمای محل اسکان مسافرین نوروزی، آمادگی دستگاههای خدمات رسان جهت ارائه خدمات، تهیه مایحتاج عمومی مورد نیاز روستائیان و عشایر و آمادگی بانک ها و سالم بودن خود پردازهای سطح شهر تاکید کرد.
فرماندار دلفان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از مسئولین کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات نورزی خواست که تمهیدات لازم را در دو بخش قبل و بعد از شروع سال جدید بیاندیشند.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.