به گزارش خبرآنلاین لرستان، امام جمعه خرم آباد بیان داشت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران بر اساس تفکر و اندیشه امام(ره) شکل گرفت، بر اساس رهنمودهای امام (ره) به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه امام استاد اخلاق بود، افزود: ویژگی دیگر امام ما شجاعت، جرات باور نکردنی در مقابل دیکتاتورها و ابرقدرت ها بود.

آیت الله سید احمد میرعمادی تاکید کرد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن یک راهپیمایی جدای از همه راهپیمایی ها خواهد بود، پیام این راهپیمایی انقلابی بودن، مقاومت و ایستادگی بر آرمان های انقلاب خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد گفت: امروز در حالی وارد چهلمین سال انقلاب می شویم که انقلاب ما در اصول و آرمان های خود تثبیت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بزرگترین هنر مقام معظم رهبری این بوده که انقلاب اسلامی را بر اساس اندیشه های امام حفظ کرد.

آیت الله میرعمادی با بیان این سوال که امروز چه وظیفه ای در مقابل درخت چهل ساله انقلاب اسلامی داریم، گفت: وظیفه امروز ما مردم داری، ارتباط با مردم، فاصله نگرفتن از مردم و شکرگزاری به خاطر این همه نعمت است.

وی خاطر نشان کرد: گاهی در جریان نزاع های داخلی نعمت های خدا را ذبح و فراموش می کنیم، باید مواظب باشیم در این بگومگوهای داخلی نعمت هالی الهی را فراموش نکنیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 852191
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.