به گزارش ایرنا غلامرضا مشایخی در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به 11شهر آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: امسال همچنین عملیات گازسانی به یکهزارو 134 روستا در دهه فجر آغاز می شود و 9 ایستگاه سی ان جی نیز به بهره برداری می رسد.
به گفته وی تعداد روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بالای 20خانوار در کشور 42هزارو 432روستا بوده که 24هزارو 600روستا با جمعیت افزون بر چهارمیلیون 267هزار خانوار گازرسانی شده است.
وی بیان کرد: در سال جاری پنج هزارو 200روستا با 469هزار خانوار سهمیه گازرسانی داشته که با بهره برداری از این تعداد جمع خانوارهای بهره مند روستایی از گاز طبیعی 84درصد افزایش می یابد.
مشایخی همچنین در خصوص آبونمان تعرفه های گاز گفت: این افزایش قیمت گاز در زمان هدفمندی یارانه صورت گرفت و فلسفه وجودی آن بابت نگهداشت شبکه تاسیسات بوده که دیوان محاسبات به این موضوع ورود پیدا کرد و این مورد لغو شد.
وی همچنین افزود: مصوبه دیگری نیز توسط دبیر هدفمندی یارانه ها تصویب شد که باز هم آن مصوبه را دیوان محاسبات لغو کرد که در این بین شرکت ملی گاز در هر صورت تابع قانون می باشد.
9872/6060
خبرنگار: الهیار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.