به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس مشایخی افزود: ما سعی کردیم در این چند سال گذشته افراد بر اساس تخصص و با لحاظ روابط عمومی مطلوب در حوزه منابع انسانی، تقویت کنیم زیرا همین عامل نیروی انسانی ست که مجموعه را در رسیدن به اهدافش یاری می دهد.

وی هدف اصلی شرکت ملی گاز ایران را حفظ گاز پایدار در مصارف خانگی و نیز توسعه گازرسانی در مناطق روستایی و دور افتاده عنوان کرد و گفت: جای افتخار دارد که دیروز 800 میلیون متر مکعب در روز میزان دریافت ما از منابع گازی بود و دیشب 557 میلیون مترمکعب در مصرف گاز رکورد داشتیم.

مشایخی تصریح کرد: البته همواره بابد در مصرف و حفظ این نعمت الهی محتاط بود زیرا اگر همین 557 میلیون مترمکعب را بدون رعایت نکات اصولی مصرف کرده باشیم،کار درستی نیست.

معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: استان لرستان در زمینه های مختلف توانایی خود را نشان داده است و اینک همت مدیران باغیرت و تلاش و همکاری مجموعه را می طلبد و امیدوارم همه با هم با بیعتی داشته باشیم تا در کنار هم بتوانیم شرکت بزرگ گاز استان را با وجود مدیریت جدید و قدیمی بین 31 استان به اعتلای شایسته ای برسانیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 849675
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.