به گزارش خبرنگارایرنا ابراهیم بیاتی روزسه شنبه درجلسه علنی شورای شهربروجرد که با محوریت بررسی موضوع انتشارعکس کودکان کاربرگزارشد، افزود: این کودکان غیر بومی هستند و توسط افرادی روزها درخیابان های بروجرد به دست فروشی مشغول بوده و شب نیز به صورت سازماندهی شده جمع آوری می شوند.
وی اظهارکرد: ساماندهی کودکان کاریکی از وظایف مهم شهرداری است که متاسفانه بعد ازجمع آوری این کودکان، عکسی از آنها گرفته شده و در فضای مجازی منتشرشد.
رئیس شورای شهر بروجرد بیان کرد: افرادی نیز درفضای مجازی به این موضوع دامن زدند و این تصاویر را منتشر کردند که براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.
بیاتی با اشاره به عملکرد پنج ماهه شورای شهربروجرد اضافه کرد: با گذشت 150 روز از عمر شورای پنجم در بروجرد دربسیاری ازجلسات شورا، سرپرست شهرداری و مدیران برای پاسخگویی دعوت می شوند که این مهم باعث اختلال درخدمات رسانی به شهروندان شده است.
وی گفت: متاسفانه برخی ازافراد شورا فقط درجلسات حضور داشته و در بسیاری از موارد پاسخگوی مردم نیستند.
رئیس شورای شهر بروجرد بیان کرد: سال گذشته پیمانکاری برای نظافت شهری با 30 میلیارد ریال فعالیت می کرد که این مهم درسال جاری با سه پیمانکار و 6 میلیارد ریال کمتراز قرار داد سال 95 درحال انجام است.
بیاتی با اشاره به حقوق معوقه کارگران شهرداری افزود: ازروی کارآمدن شورای پنجم ماهانه به کارگران حقوق پرداخت شده است و معوقات موجود مربوط به سال های گذشته است.
وی اظهارکرد: شهردارقبلی 140میلیارد ریال تسهیلات اخذ کرده که درحال حاضر شهرداری بروجرد ماهانه هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال اقساط این تسهیلات را پرداخت می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان برگزاری جلسه علنی شورای شهرکه با محوریت انتشارعکس کودکان کاربرگزار شده بود درگیری لفظی بین اعضای شورای شهرپیش آمد که سه تن ازاین اعضای به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.
انتشارتصاویر کودکان کاردرکانال تلگرامی شهرداری بروجرددر هفته گذشته موجی ازاعتراضات مردم و مسئولان کشوری را به وجود آورد.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.