به گزارش ایرنا شهردار اهواز در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز پیش از تقدیم لایحه بودجه سال 1397 شهرداری اهواز بهره مندی، بهسازی و ارتقای ظرفیت های موجود را از اولویت های دیگر در تدوین این سند دانست و افزود: مساله مهم دیگر عدالت توزیعی در تخصیص امکانات سطح شهر است تا توزیع خدمات در محلات مختلف به فراخور وضعیت هر محله باشد.
کتانباف افزایش ضریب نفوذ خدمات شهری ،تامین خدمات مناطق شهری، توسعه و تکیمل زیرساخت های شهری و دسترسی آسان به بازارهای محلی را از دیگر نکاتی عنوان کرد که در بودجه پیشنهادی بدان توجه شده است.
وی با اشاره به اینکه بودجه سال 1397 نسبت به امسال رشد 9 درصدی داشته است ادامه داد: بودجه امسال 15 هزار میلیارد ریال بود و برای سال آینده 16هزار و 300 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
شهردار اهواز اظهار کرد: درآمد شهرداری با بدهی های آن همخوانی ندارد زیرا هم تعداد بالایی از کارکنان شهرداری از این سازمان طلب دارند و هم سرمایه گذارانی که برای پروژه ها هزینه کرده اند؛ باوجود آنکه بسیاری از پروژه ها به بهره برداری رسیده اند اما هنوز طلب آنها پرداخت نشده است.
کتانباف در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کم آبی و کمبود برق از دیگر مشکلات اساسی است که سال آینده با آن مواجه خواهیم بود افزود: بخش قابل توجهی از برق تولید شده در نیروگاه های برقابی کشور از خوزستان است اما باتوجه به کاهش ورودی آب به مخازن سد ها و به تبع آن خروجی توربین ها در صورت تداوم روند فعلی در تولید برق دچار مشکل می شویم.
وی با اشاره به اینکه پدیده گرد و غبار سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است گفت: این معضل در سال های اخیر ایجاد نشده و مدت طولانیست که با آن مواجه هستیم.
9887/6064
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.