به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند در دیدار مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان با اعلام این خبر افزود: فرزندان شهدا دوران پرفراز و نشیب زندگی را به دور از محبت پدر سپری کرده اند و هیچ چیزی نمی تواند جای خالی پدررا برای آنان پرکند.

وی در ادامه به اهتمام و توجه آموزش و پرورش به مقوله ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش هم در فرهنگ سازی ایثارو شهادت و هم در رعایت سهم قانونی فرزندان شاهد در استخدام ها به درستی عمل کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز با تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش در حوزه شاهد و ایثارگران گفت : آموزش و پرورش از دستگاههای پیشگام و پیشرو در حوزه شاهدو ایثارگران است که در رعایت سهم فرزندان شاهد در استخدام ها وظیفه خود را تمام و کمال انجام داده است.

مراد روشنی به تقدیر ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و افزود: در جلسه رسمی ستاد شاهد استان هم به صورت ویژه و خاص از آموزش و پرورش تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: 555نفر از فرزندان شهدا از نظر اشتغال مشکل دارند و 2هزارو 784نفر از فرزندان جانبازان هم تاکنون جذب بازار کار نشده اند.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران هم بر این نکته تاکید کرد که باید همه مدیران تلاش کنند تا از ظرفیت قانونی برای جذب فرزندان شاهد استفاده کنند و زمینه اشتغال آنها را فراهم کنند.

نادر قربانی از عملکرد آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود: آموزش و پرورش از جمله دستگاههای موفق استان است که اهتمام خود را به مقوله شاهد و ایثارگران به خوبی انجام داده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 835586
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.